شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی هرمزگان از مرز700 هزار نفر گذشت



صبح ساحل، اجتماعی _ مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: باهدف گسترش پوشش بیمه ای به اقشار مختلف جامعه جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی دراستان هرمزگان به 748 هزار و 269 نفر رسید.  

«حیدری بلوکی» با اشاره به روندر و به رشد بیمه شدگان استان افزود:درحال حاضر 703  هزار و 769 نفر بعنوان بیمه شده اصلی و تبعی و 44 هزار و پانصد نفر مستمری بگیر اصلی وتبعی از خدمات و حمایت های تامین اجتماعی استان هرمزگان بهره مند هستند.

وی اضافه کرد: گرچه فعالیت تامین اجتماعی استان هرمزگان قدمتی 50 ساله دارد و آغاز حمایت سازمان تامین اجتماعی دراین استان به سال 1333 با افتتاح شعبه بندرعباس باز می گردد، اما این فعالیت تا زمان وقوع انقلاب اسلامی محدود و از طریق شعب بندرعباس، میناب و لاوان انجام می گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان روند رو به رشد خدمات تامین اجتماعی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی را بسیار چشمگیر عنوان کرد وگفت: به موازات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محدوده کمی وکیفی خدمات و فعالیت های سازمان تامین اجتماعی دراستان هرمزگان بسیار گسترده شده است وتعداد شعب اجرایی آن از سه شعبه اصلی به 15 شعبه اصلی و 5 شعبه اقماری گسترش یافته که به نوعی درتمامی نقاط استان شعبه تامین اجتماعی وجود  دارد.

حیدری بلوکی درخصوص گسترش پوشش بیمه ای اقشار مختلف جامعه افزود:در ابتدای انقلاب اسلامی سازمان تامین اجتماعی دوگروه بیمه ای را در قالب بیمه اجباری وحرف  ومشاغل آزاد تحت پوشش خدمات و حمایت های خود قرار داده بود که باگسترش روزافزون چتر بیمه ای این سازمان، درحال حاضر بیش از 20 گروه بیمه ای از خدمات و حمایتهای تامین اجتماعی بهره مندند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین، اصلی ترین و گسترده ترین نهاد بیمه اجتماعی کشور بیشترین ارتباطات با بدنه جمعیتی کشور را به خود اختصاص داده است وهمیشه بانگاه به آینده به دنبال ارتقای خدمات ودستیابی به سازمان دانش مدار و متکی بر تامین رضایت مخاطبان خود است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها